piątek, 30 listopada 2012

;/

Kochani, naprawdę bardzo was przepraszam, że tak długo nie pisałam tutaj rozdziałów. Niestety zawieszam tego bloga na czas nieokreślony. Nie mam czasu na pisanie tutaj rozdziałów przez szkołę ;/ Zapraszam was jednak na kilka moich ulubionych blogów, które moim zdaniem zasługują na wyróżnienie i dodatkowych czytelników ;)

I'm in love with you, and all this little things ♥

Worlds will be just worlds... Till you bring them to life 

Strength of suffering

One Direction Story

You don't know you're beautiful

Zatoka Złudzeń

3 komentarze:

  1. Ooo no szkoda bo naprawde uwielbiam twojego bloga ;c Bede musiala byc cierpliwa . Wiec czekam wyrwale na kolejny rozdzial ;* ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę przepraszam, że dopiero teraz, ale przysięgam, że wcześniej nie miałam czasu :( Szkoda, że zawieszasz, ale Cię rozumiem, sama nie mam zbyt wiele czasu, dlatego zaniedbuję komentowanie blogów, np. tak jak teraz. Jeszcze raz przepraszam, mam nadzieję, że mi wybaczysz : ) Dziękuję również za polecenie bloga, to miłe, że uważasz, iż mój blog jest godny uwagi, chociaż wcale nie dorównuje Twojemu : ) Jeszcze raz dzięki i czekam z niecierpliwością na rozdział, małpeczko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do siebie na http://milosc-w-barcelonie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń